تولید کننده کولینگ تاور فایبرگلاس

سازنده کولینگ تاور فایبرگلاس

تولید کننده کولینگ تاور فایبرگلاس

سازنده کولینگ تاور فایبرگلاس

  • ۰
  • ۰

طراحی برج خنک کن

برج های خنک کن برای بسیاری از انواع سیستم های خنک کننده استفاده و بهره برداری می شوند. برج های خنک کن در طیف گسترده ای از صنایع مانند نیروگاه ها، پالایشگاه ها، نفت و گاز، مواد شیمیایی و سیستم های HVAC-R استفاده می شوند.

برج های خنک کن اغلب در معرض محدودیت های شدید صدای محیطی قرار دارند. در بسیاری از موارد، این محدودیت ‌ها را می ‌توان تنها با استفاده از تجهیزات گران ‌قیمت تضعیف صدا که فشار استاتیک سیستم خنک ‌کننده شما را افزایش داده و مصرف برق آن را افزایش می‌ دهد، برآورده می ‌شود.

ما معتقدیم که مقابله با مشکل نویز در منبع آن بسیار مؤثر تر است: فن های بسیار کم نویز ما می توانند کاهش نویز را در ترکیب با راندمان بالا، بدون تأثیر بر عملکرد خنک کننده برنامه شما، درک کنند.

فن برج خنک کن

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر با داشتن سال ها تجربه فراوان در فناوری فن برج خنک کن بوده و همچنان به نو آوری خود ادامه می دهد. طرفداران ما در راندمان بالا و عملکرد کم سر و صدا پیشرو هستند.

طیف وسیعی از فن های برج خنک کن ما شامل سری های D، E، SX و FPX است و به عنوان بخشی از سیستم های خنک کننده مرطوب، خشک و هیبریدی استفاده می شود. فن های برج خنک کن به مجموعه متنوعی از بخش‌ها از صنعت انرژی در تأسیسات نفت و گاز و نیروگاه‌ ها تا کارخانه‌های تولید صنعتی سبک، مراکز داده و ساختمان ‌های تجاری خدمات می ‌دهند.

این محدوده فن هایی با افت فشار کم تا 250 Pa و حجم جریان هوای بالا تا 3000 متر مکعب بر ثانیه ارائه می دهد. فن های برج خنک کن می توانند در محدوده دمایی استاندارد 20- تا 85 درجه سانتی گراد کار کنند و در صورت لزوم می توانند به طور ویژه برای تحمل دمای 60- تا 135 درجه سانتی گراد طراحی و تولید شوند.

هر مدل فن برج خنک کن مزایای منحصر به فردی را برای کاربران نهایی و مهندسانی به ارمغان می آورد که به دنبال بهترین عملکرد بلند مدت و همچنین راه حل های طراحی فشرده و انعطاف پذیر هستند.

طرفداران ما توسط یک قابلیت جامع پس از فروش پشتیبانی می شوند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد در طول عمر هر عملیات به حداکثر می رسد.

  • فن برج خنک کن سری D

فن برج خنک کن سری D توسعه یافته و ثابت شده است که بهترین ترکیب از عملکرد، قابلیت اطمینان و قیمت برای عملکرد در کندانسور های هوا خنک و برج های خنک کن است.

  • فن برج خنک کن سری E

فن برج خنک کن سری E انتخابی برای موقعیت ‌های سنگین در پیکربندی‌ های نصب عمودی یا افقی برای طیف گسترده ‌ای از کاربرد ها است.

  • فن برج خنک کن سری SX

فن برج خنک کن سری SX راه حل ارجح برای برنامه هایی است که نیاز به نویز شدید دارند و در مقایسه با فن های خنک کننده استاندارد قادر به کاهش نویز تا 20 دسی بل (A) هستند.

  • فن برج خنک کن سری FPX

فن برج خنک کن سری FPX از تیغه‌ های گام ثابت استفاده می ‌کند که به ‌عنوان یک واحد پروانه تولید می ‌شوند که مونتاژ بسیار آسان و حداقل تعمیر و نگهداری را همراه با طراحی بسیار کم نویز ارائه می‌ دهد.

ساختار فن برج خنک کن

ساختار فن برج خنک کن به گونه ای است که جریان هوا را در راستای محور یا شفت پروانه عبور می دهد. معمولا برای تخلیه هوای کثیف یا بخار یا فرآیند های دیگر و تهویه هوای تازه و خنک کردن عمومی مردم، اتاق ها و ماشین آلات استفاده می شود. فن های برج خنک کن شرکت مهتاب گستر از 3 جنس آلومینیوم، فایبرگلاس و پلی آمیدی هستند که بر اساس درخواست مشتری و قطر مورد نظر به صورت سفارشی از قطر 50 سانتی متر تا 10 متر ساخته شده و به صورت استاتیکی و دینامیکی بالانس شده به مشتری تحویل داده می شوند.

بدیهی است فن برج خنک کن به صورت کاملا سفارشی بر اساس اندازه شافت موتور و یا گیربکس از جنس کربن استیل، استنلس استیل و یا چدنی ساخته و تولید می شود. فن ها علاوه بر استفاده در برج خنک کن، در کولر های هوایی نیز کاربرد وسیعی دارد. گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کن و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد.

عوامل مهم طراحی و نصب فن برج خنک کن

  • میزان حجم ظرفیت هوادهی

هوادهی یا ظرفیت جا به جایی هوا در واقع میزان نرخ حجم هوای جا به جا شده در واحد زمان معین در برج خنک کن می ‌باشد و یکی از مهم ترین بخش‌ های طراحی فن برج خنک کن و طراحی برج خنک کن محسوب می ‌شود. به بیانی ساده ‌تر مهم ترین شاخصه و فاکتور طراحی در سیستم های جا به جایی هوا ظرفیت و نرخ هوادهی در آن می ‌باشد. ظرفیت هوادهی پروانه خود تابع عوامل متعددی است. تعداد پره های پروانه، پهنای تیغه و زاویه تنظیم تیغه نسبت به سطح افق از مهم ترین عوامل تعیین ظرفیت هوادهی فن برج خنک کن حساب می ‌شود.

  • فشار یا تنش استاتیکی

فشار استاتیک در فن برج خنک کن در واقع میزان تنش و فشاری است که تیغه در اثر برخورد با هوا تحمل می‌ کند. فشار استاتیک فن برج خنک کن نیز نوعی تنش است که توسط نیروی مقاومت هوا (پسا) در تماس با تیغه‌ های پروانه ایجاد خواهد گردید. فشار استاتیک در فن برج خنک کن تأثیر مستقیمی بر توان مصرفی موتور یا مولد انرژی مکانیکی (دینام) دارد.

به منظور کاهش این تنش استاتیکی از پره‌ هایی با مقاطع ایرودینامیکی نرم و سبک (ایرفویل) در برج خنک کن استفاده می‌ کنند. این مقطع به لحاظ ایجاد نیروی لیفت و ایجاد فشار نسبی در دو طرف تیغه یا پره، بهترین گزینه مقطع سیالاتی در بین انواع پره ‌های به کار رفته در تولید فن برج خنک کن محسوب می‌ شود.

  • فشار یا تنش دینامیکی

فشار دینامیک در واقع همان تنش در فن برج خنک کن بوده که سبب ایجاد خلاء نسبی و  جا به جایی یا انتقال سیال هوا می شود. فشار دینامیک فن برج خنک کن تابعی از تنش استاتیک و میزان ظرفیت هوادهی بوده است که یک پارامتر مهم در طراحی به شمار می ‌آید.

  • دور نامی یا میزان سرعت اسمی

همان طور که از قوانین فن های برج خنک کن در اصول سیالات می‌ دانیم افزایش سرعت زاویه ‌ای (چرخشی) سبب افزایش میزان حجم هوادهی می‌ شود. به منظور عدم تشدید نیرو های توربولانسی، برای هر قطر و سایز از پروانه برج خنک کن شاخصه یا فاکتوری تحت عنوان دور نامی تعریف می‌ شود. دور نامی فن برج خنک کن در واقع بهترین سرعت جهت گردش حول محور معین بوده است.

به هر میزان اندازه فن برج خنک کن افزایش یابد دور اسمی مجاز فن نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین در فن برج خنک کن صنعتی عمدتاً از فن‌ های بزرگ با سرعت گردشی بسیار آرام استفاده خواهد شد.

مجموعه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در زمینه تولید انواع برج خنک کن و فن برج خنک کن به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع برج خنک کن و فن برج خنک کن و دیگر محصولات داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فن برج خنک کن و نحوه تولید آن و همچنین اطلاع از قیمت برج خنک کن و فن برج خنک کن به وب سایت مهتاب گستر مراجعه نمایید.

برای ثبت سفارش برج خنک کن و فن برج خنک کن با ما در تماس باشید: 09127883721 66706377 66709528

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • کولینگ تاور فایبرگلاس مهتاب گستر

برج خنک کن

فن برج خنک کن

قیمت برج خنک کن

قیمت قن برج خنک

مهتاب گستر

کن